Breaking dawn!

ÅÅååh älskar denna bok, läser alltid på sommaren.. runt 10 böcker. (påminnelse köp nya böcker!!!)
Och har nu för fjärde eller femte gången börjat läsa denna wunderbara bok :) Tycker den är den bästa av de alla och drunknar lite varje gång jag läser den :')
Kommer ihåg första gången jag läst klart den och jag började storgråta, det kändes som att mitt liv var över nu när det inte fanna några böcker kvar.. Och känslan när nån idiot helvetes jävel lägger ut hennes kommande femte bok på internet så att hon beslutar sig för att inte skriva klart den är obeskrivlig asså... FYHELVETE!! :(
Har läst hennes va heter den där öga-boken nu igen...?.. faaaaan vaheter den. JUSTE! Genom dina ögon. Den var braaa, men inte alls i samma klass.
Så nu ska jag ta en duschen och sen läsa lite innan scrubs! :D
(bara jag som får damp på Edward när han vägrar ligga med Bella för hon fick lite blåmärken efter första gången typ... ååh :@)
haha <:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0