175 000 :-

Vann min mamma och hennes sambo på hästar idag! Japp :D hallelujah. Vinsten var egentligen på en halv miljon, men det var 3 familjer som delade, så....
Men nu kommer jag få mitt säsongskort på AIK hockey!!!! :D :D :D Jippi!  tack så mycke! <3
var på solvalla idag iaf men det var så himla mycket med folk och alla var packade så jag pallade inte vara kvar ;) men imorgon är det själva elitloppet så då åker jag dit igen!
Såg iaf Kenny Pavey & Nisse  från gnaget! Så jävla coolt :D hahah dagens lycka :)
Ska väll dra ut sen, får se vad som händer.. Ciaoo <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Asså man blir ju inte lite avundsjuk!! Men grattis, fett najs ju :D

2011-05-29 @ 21:35:22
Postat av: Jessica

Asså man blir ju inte lite avundsjuk!! Men grattis, fett najs ju :D

2011-05-29 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0