Lista!

Namn: Paulina Susanne Björnbom

Piercingar: hål i öronen som alla andra ;) tungan hade varit nice om jag vågat.. :P

Tatueringar: inte än, som sagt allmänna idrottsklubben på underarmen..


Längd: jag venne typ 163-164 kanske.. -.-

Skostorlek: 39 oftast, men har en del i 38 också

Hårfärg:

Fräknar: Nä, men vill lätt ha!!!!

Motto: Karma's a bitch!

 

Kär? Jadå :) <3

Önskar du att du bodde någon annanstans? ääh de e lugnt

Tycker du att du är attraktiv? hahah NEJ!

Dricker du? nope

Röker du? nope

Vilket schampo använder du? olika, men hos mamma finns BÄSTA, den heter typ "J beverly hills" eller nått och luktar smörkola!!! kunglig!


Vilken parfym använder du?

Vad är du rädd för? Faror i vatten!

Gillar du att tvätta? Jag vet typ inte hur man tvättar.. xD

Gillar du berg- och dalbanor? OM jag gör!!! Så jävla nice!


 


 

Favorit...

Låt: Olika hela tiden.. Just nu Arash - broken angel kanske :)

Sak att göra: gå på AIK, umgås med kära

Sport: utföra: fotboll. kolla på: Ishockey

Dryck: coca-cola

Kläder: mjukisbyxor, men utseendemessigt typ shorts

Film: omöjligt att säga asså...

Bil: Biffig och rejäl, precis som jag :) skulle trivas så bra i en sån! Men vill ha massa sportbilar också ;)¨



Serie: Desperate housewives, the middle, vänner, 2 1/2 män, scrubs, HIMYM. ska jag fortsätta..?

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? haha, ja faktiskt -.-

Gråtit över en flicka? ja, det tror jag!

Ljugit för någon? typ alla jag känner...

Varit i slagsmål? aa, mot en djurgårdshuligan... :/

Blivit arresterad? efter slagsmålet..

Träffat någon från internet IRL? nopeidopie

 

Antal...

Gånger du varit kär? 3

Gånger ditt hjärta brustit? 0

Hjärtan brustet på grund av dig? haha inga tror jag!

Tjejer du kysst? ääh nää

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? jaa, dom flesta ;)

Gånger ditt namn varit med i tidningen? inte många asså..

 

Senaste...

Boken du läste? breaking dawn

Personen du fick e-mail av? ellos

Personen du fick brev av? Ingegerd

Saken du köpte?

 

Brukar du svära mycket? ja förfan!

När stiger du upp på morgonen? men det bror väll på!

Vad är du allergisk mot? Mjölk, pälsdjur

Var har du ont? jag är inte som krisitan som har ont överallt HELA tiden....-.- ;)  <3

Använder du hårspray haha oj ja!! (påminnelse måste köpa ny nuuuuu!!!)

Kan du stå på händer? japp!! ... eller inte!

Håkan Hellström eller The Ark? Laughing out loud!

Salt eller socker? Sugar baby it's suger-- mmm


Gillar du ketchup? njaa, sådär. heintz fungerar. FELIX ÄR VIDRIGT!

Vad dansar du till? Dunka dunka http://www.youtube.com/watch?v=XCErJJSmFbo

Stockholm är... ? OUTSTAAAANDING!

Göteborg är... ? Trevlans!

Kan du sjunga? Nej, men jag älskar att göra!

Spaghetti eller makaroner? tagliatelle is the shit!

Land du vill besöka? THE STATES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0