Utkast: Juni 22, 2011

10 FAVORITER
Färg:
Black
Mat: grillad mat :)
Band: Band..? hmmm black eyed peas är ganska grymma :p
Film: kommande breaking dawn *blink* nää men typ titanic eller nått :p fett svårt..
Bok: twilight böckerna
Sport: Fotboll tror jag faktiskt..
Årstid: Sommartider hej hej!
Veckodag: Lördag
Glassmak:
KOKOS!

Tid på dygnet: Vettefan.. typ 12-13 eller 19.00 (då börjar nästan alltid AIK-matcher) ;D

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Nöjd (med dagen som fan)
Smak: coca-cola
Kläder: Puma shorts & en svensk travsport t-shirt
Bakgrund: Aik-märket som går upp som går upp som en solnedgång typ :p
Nagellack: typ guld, men hälften har försvunnit xD
Tid: 19:12
Omgivning: Ingen här på övervåningen, mamma, pappa och Alexander där nere står och packar upp efter storhandling
Irritationsobjekt: Att jag har tappat räkningen på mitt kalorieintag för idag, nej skoja, vet inte...

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Jah, var dum när jag var liten och snodde små godisbitar och nu cyklar jag utan hjälm och är jag 15, ja om 13 dagar!
Blivit arresterad: Våldtäksförsök på Wahlström...
Badat naken: Ja, badkaret? Hahaha, jo men det har jag i sjön och havet, när jag var liten, hohohoho! ;)
Varit med på tv: Yes I have
Kysst någon du inte känner: Tråkig som jag är, nej

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Eeeeeee, ingen?
Du tycker om: Min familj, släktingar och vänner
Du inte gillar: Regniga somrar, regniga vintrar och FALUKORV!

2 VAL
Kaffe eller te:
Te, lätt
Vår eller höst: Vår, höst kan vara helt underbart men det består oftast av vind och regn

1 ÖNSKAN

Pengar i massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0