tyckte jollans lista var rolig! :D

Klädsel
Vad har du på dig idag:
aik-mjukisar, adidas t-shirt
Vad använder du just nu för skor: barfota
Favoritfärg på kläder: grått, mörkblått, svart kanske :p
senaste person som
Sov i din säng:
Jag tror aldrig nån annan än jag sovit i min säng :p
Du pratade med: fadern
Du delade en drink med: bells smakade min cola idag
Du gick på bio med: bells & kalle.
Du gick på stan med: bells & jess
Skällde på dig: pappa ( men han var fett cp...?)

Senaste
Låt du hörde: typ lighters eller vad den heter :p eminem & bruno mars

Film du såg: när lammen tystnar
Mat du åt: kycklingfilétallrik ;)
Kram: bells
Puss: kristian :)  
Fest: kalleponken :)
Känslan: lycklig kanske hah :p
Ilska: KÄRRINGJÄVLEN SOM KÖRDE IN MED SITT CYKELSTYRE I MIN ARM, VILL ALDRIG SE DIG IGEN JÄVLA HÄXA
Resa: det var länge sen.. rhodos i AUG
Glädje: 3 cola burkar i kylskåpet! :D
Dröm: som jag kommer ihåg, var att jag var på kollo med bara killar hihi <3
Boken du läste: läser breaking dawn just nu
Personen du träffade: jaa, pappsen va? om man inte räknar så så blir det Jens
Personen du pratade i telefon med: jessica
Personen du fick sms av: kristian
Gången du åt en 7-eleven korv: fyfan! pressbyrån FTW! ;D
Gången du var utomhus: promiss till gubbs
Gången du sov: 2 år sen..?
Gången hela din familj åt middag tillsammans: öööh hah.. hmmm. jo men i helgen förfan :)
Saken du köpte: kycklingfilétallrik
Om dig
Namn: Paulina Björnbom
Ålder: 15
Smeknamn: Pao, pauiie, pauan, polle, paulajna, pralina, hjärtego (mamma hah) och massa mer.. :p
Syskon: je suis en enfant unique
Sysselsättning: gå runt typ..
Bra egenskaper: höhö venne hatar sånt
Dåliga egenskaper: oj massa!! 
Linje/klass: 8
Hårfärg: lite mörkare brunt för tillfället. ska till frissan poå torsdag :D
Ögonfärg: blåa!
Skostorlek: 39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0