Tjeeeeena tjejer & killar!

Vad händer idag då?
Har typ 0 planer. Kan vara skönt ibland, känner inte för att göra så mycket. Ska springa sen iaf kanske träffa nån senare, annars ska jag chilla bort den här dan, som det blir efter att man sover 6 på morgonen....-.-
hah nee men det var trevligt, men jag tror inte jag ska fortsätta sove över hos folk asså.. kanske är där på kvällen och sen går hem, för att hålla på dygna och skratta högt som en jävla hyena klockan halv 6 på morgonen är inget för mig jag känner att jag vill sova och ser inte det roliga att typ gå ut kl4 på morgonen eller sova vid 7..
Nope den delen tror jag jag hoppar över i fortsättningen ;) men we'll see.
Håller på och laddar ner mean girls 2 nu och human centepied, så det blir lite film :D höhö
Känns fel att sitta inne o bleka men vafan har hela sommaren på mig =)
hörs guys! <3

Kommentarer
Postat av: bells

KÄRRING-VARNING! klenis ;)

2011-06-14 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0