Sooolat!!

Vad härligt väder äntligen!! Här är det iaf sol och varmt så har  solat ett tag nu. Var innan på en grekisk restaurang som hette Rhodos och jag åt souvlaki, var inte sugen på något annat riktigt, men det var ovanligt gott asså! Christer åt pizza (chocker!!!!-.-) och mamma åt nån mix-skit-grejj :p höhö
Det blev iaf snabbt hem sen för travet började, men jag la mig i solstolen och mamma joinade då och då :p
men nu orkade jag inte mer, tröttnar ganska snabbt faktiskt. Skillnad är om man är utomlands!
Juppjupp, tänkte bara uppdatera lite, sen vid 7-tiden blir det Trelleborg - AIK så det är ju nice! Nu är det på tiden att AIK tar första 3an på bortaplan! jag vet inte alls säkert, men jag tror deras arena heter vångavallen och jag kunde absolut tänkt mig att pka dit o kolla men det får bli nån annan gång. Trellborg ligger typ lääängst ner i Sverige!
c ya later, kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0