prata inte om du inte är kapabel till det...

Var precis och träffade heden och bells och typ snacka, chilla och åt en glass typ :)
PÅväg hem kom det en snubbe o ba
- ööö va liger ö lulugtihergrf
- Va..? -.-
- liggeree hööger öööh?
- mm visst..
- sanning du talar inte sanning eller..? (sludder sludder sludder..-.-)
- men vart ska du?!
- ööh sfh´slv hotel
- eeh jag vet inte!
- ööh okej hare bra.
- aa detsamma...*jävla fyllo..*
haha nee men asså man baa ååh du vet typå inte själv vart su ska liksom....-.-
Nää, men nu ska jag lägga mig i badet, känner mig så himla smutsig! Sen återkommer jag till datan och kanske ska kolla på Ailien 3 hah xD

Kommentarer
Postat av: bells

haha såg att han kom till dig o frågade dig nåt o du ba ''va?!'' glömde messa o fråga sen ;)

2011-06-19 @ 23:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0