ooh kissnödig...!

Har inte varit på toaletten sen 8 imorse så det är nästan 9 timmar. börja bli tight i blåsan nu..
så nu ska jag inte sitta här o blogga, tänkte bara berätta att vi var på skansen med klassen idag coh det var väll OK? har man trevligt folk med sig så ;)
så där traska man runt.
Efter det åkte jag, bells & Jess vidare in till stan, käkade i kungshallen och sedan letade vi klänning  i typ flera timmar men varken jag eller isabelle hitta, så jag får daaaaaamp! :@ panik snart asså..
Men imorrn blir det nacka forum för fortsatt letning så hoppas på det bästa där då.
Japp ska ut och springa, inte för att jag orkar eftersom att det känns som att jag ska kollapsa när som helst, men 1,5 km iaf ;) haha nee men springer så långt jag orkar :) efter det cykling med Isabelle & om nån annan vill följa med?
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0