Måste bara säga en sak!!!

Inga namn eller nått nu, men måste bara påpeka en sak att vissa tjejor jag känner/känt har sänkt ner sig själva så jävla mycket! Typ jätteglada positiva tjejer som bara ser så jävla traaaash ut! Det är så tråkigt! :(
Och anledningen till att dom blir så är när dom träffat pojkvän (som kanske inte är av det bästa slaget...), det ser ut som dom slutat typ tvätta sig håret hänger som en riishög och typ mjukiskläder hela tiden, man ba "men kom igen"! liksom..
och jag tror inte det är tjejernas fel alltid jag vet nämligen om sånna som måste lyssna på pojkvännen liksom..
Aja, ville bara säga att det är fett synd. Inte för att jag har med det att göra men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0