@ mamas place!

yooooooooooooo!
Är hos mamma nu, bestämde mig för att åka hit lite spontant sådär. Kändes lite drageti Skarpnäck.. Stannar nog här i helgen iaf, kanske kommer på lörd el sön men chansen känns inte så stor.  Det är ändå skitväder.
Min mama berättade nyss att den 2 juli ska vi typ grilla ett helt jävla lamm, ni vet som snurrar runt typ på en pinne över glöd.. asså varför?? Vem vill ha ett dött lamm snurrandes på tomten...-.- haha nee men det blir väll cool :P
Japp, laddaren till mobilen är heller inte med så den lär dö så småning om. SPACE!
Eeeeeenyway! vi hörs väll senare... har ätit för lite senaste tiden tycker jag.. har typ gått ner 2 kg-.- nt bra!
ÄR HUNGRIG NU!!!
Men har redan duschat idag så det blir ingen springning, kanske promenad. aa ska fan gå ut på en promenad snart!
ska springa hela helgen ist tror jag =D yeeah baby yeaah! hah trött..
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0