jag måste ju också göra den här listan... :)

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart
färg 2: mörkblå
färg 3: gul

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: säkert!
Fått ditt hjärta krossat: Nope!
Träffat någon som förändrat ditt liv: nja inte riktigt :p
Fått reda på att någon har pratat om dig: ja då..
Kysst en kompis: No

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ja gud gärna!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag venne, typ chilla.. träffa säkert nån. wahtever..

Vilken tid vaknade du idag: 11-11.30 nån gång hihi, men kolla på film till kl 3 faktiskt!

Vad gjorde du igår runt midnatt: typ kolla på the last song eller blogga tror jag :p
Någonting som du längtar till: Sol & värme!
Senaste gången du träffade din pappa: när jag kom hem och lånade fjärrisen för att kolla hur det stod till i djurgårdmatchen ;)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Boende, tror jag.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aa, fast han heter typ inte ens jens. BN ska det va :D
Vad gör dig irriterad just nu: Kliande myggbett .. aaargh :@
Långt eller kort: långt eller kort vadå..? :S
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är MIG SJÄLV, i vilken situation som helst, ingen jävla attention whores. Ändra den där irriterad just nu frågan till attention whores!

 

DIN FÖRSTA:
Operation: ej opererad i think :p
Piercing: hål i öronen, 
Tatuering: SKA ha allmänna idrottsklubben på vänster underarm
Bästa vän: Bells
Sport: Fotboll
Husdjur: 0! har varit vakt åt typ hund och kanin... man står ju ut i en vecka liksom.. ;)
Vaccination du minns: vettefan vad alla dom där sjukdomarna heter asså..
Förälskelse: Bebis <3

Alkohol du drack: vin tror jag

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon!! alla gånger i veckan!
Kramar eller pussar: Bbåda samtidigt! :) 
Kortare eller längre: längre än mig själv

Romantisk eller spontan: -
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0