JAG ÄR GRIS?!?!?!

Vad fa-aaaan är det frågan om!?
Tänkte att jag skulle kolla upp vad jag var för tecken i den kinesiska almenackan och jag var GRIS?!? vadfan är det frågan om, jag vill inte vara gris. Jag SKA vara råtta!! Alla månader födda 1996 är råtta FÖRUTOM Januari, vad är det för skit?
Jag som är aikare och allt ska ju speciellt vara råtta (gnagare ni vet..) så detta  var en besvikelse..
Vem vill vara en fet gris liksom
BULLSHIT!
--
Jahapp.. detta är grisen då...-.- (stämmer väll ganska bra kanske)

Grundläggande egenskaper
Uppriktig, social, driftig, envis

Mindre bra egenskaper
Lättlurad

Grisar är vänliga och det är nästan omöjligt att inte komma överens med dem. Grisen är inte mycket för sällskapsliv men vill gärna rycka med andra när det händer något roligt. Grisen är trots sitt yttre lugn viljestark och auktoritär. Grisen hatar gräl och diskussioner. Grisen har större tur i affärer än i kärlek men hjälper gärna vänner i nöd.

Bästa partner
kanin, tiger och får

Sämre partner

orm och apa

--


--

här är för er som är råttor då!

Grundläggande egenskaper
Charmig, social, rastlös, intelligent, passionerad, elegant, opportunistisk, sentimental, praktisk, ärlig

Mindre bra egenskaper
Girig, beräknande, arbetsnarkoman

Råttan är jämnmodig men kan explodera om provokationer pågår för länge. Råttor är ofta självupptagna och behåller sina tankar och känslor för sig själva. Råttan är en riktig arbetsmyra som är full av idéer men som saknar tålamodet att förverkliga dem.

Bästa partner
oxe, drake, apa och tiger

Sämre partner
häst, tupp och get




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0