I kissed a girl just to try it, hope my boyfriend don't mind it!

Var och småshoppade lite med mamma, vi var inte där alls länge men fick hörlurar, 2 shorts och 2 par örhängen :) alltid kul med lite nytt :) behöver shorts också nu när det börjar bli riktigt varmt.
När vi gick runt där iaf så kom Christer plötsligt (han följde inte med) och hade tänkte överraska mama med att köpa en klocka men när han gick in i den affären var vi också där så FAAAIL! xD haha..
Men då bestämde vi oss iaf för att käka ute och jag var sugen på kinamat så jag föreslog det så gick vill en thai/kinarestaurang :) Mycket gott, gissa vem som blev över all lycka när hon fick friterad banan och glass till efterrätt?? :D :D
Till mat blev det iaf stekta nudlar och kyckling, kände mig inte sugen på friterade räkor hah ;)
(angående rubriken har jag i kissed a girl i huvudet)
provade en stickad tröja som skulle vara supersnygg om man är jättebrun sen, köpte dock inte denna. får ta en funderare ;)
HAHAHAHAHAHHAH  ;D
Chrille åt 4 små rätter :) ville bara visa den fina "tunnan" man fick ris i haha ;)
Åååh så gott, mina nudlar :D
KÄRLEK, säger det bara asså.. farligt gott!
Gillar verkligen mina nya shorts från H&M (såklart)
enkla vita "bra att ha" shorts :) också H&M
örhängen Ur & Penn
hörlurar scullcandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0