Hemma från soptippen :p

höhö, det var ganska kul faktiskt! =)
Höll mig till där man slängde metall, tog typ ett fettt järnrör, som vägde en del och ba kötta ner i containern och fan vad det lät asså!! haha så jäävla nice! Fick väll en del sura blickar men vafan ;D
Påvägen hem hämtade vi upp Cristofer från nykvarn centrum, han hade väll varit hos nån kompis eller nått så vi gav han skjuts hem :)
<< Nyss var jag nere vid vattnet iaf för att simmma, men jag klarade inte av det.. får panik asså, blir rädd för allt möjligt, särskilt när jag är själv. Sprattlade runt där i vattnet och kände att det inte gick bara. Så jag blötte bara ner mig själv i stort sätt..
Jaja, det är så det är liksom. Min rädsla är faror i vatten eller farligt vatten. I ADMIT IT!
NU chillar jag iaf, älskar er vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0