helt färdig!

Puuh! nu är jag helt slut asså!
Först gick jag ut och sprang en jättesnabbis hade int i foten och håll så det var inte så kul :(¨
Efter det gick jag hem och hämta mobilen och tänkte att jag skulle cykla. men hade ingen lust att cykla så jag tog en promenad. Först runt Skarpnäck och se vidare till skönda och gubbängen.
I sköndal stötte jag på Ellen från fjällen så hon var påväg till fotbollsträning (med mitt gamla lag) så jag ba eeh vafan jag går vidare till gubbs och kollar lite. så jag gjorde det och sne gick jag hela vägen hem igen.
Nu har jag sån värk i fötter och ben tänk efter skansen, gått runt i stan springa och promenad.
Hurtig tjej.se? :D
Känns som att jag aldrig kommer vilja resa mig ur denna soffa igen! Nu sitter jag iaf och kollar på Sverige - Finland och Sweden har redan tagit ledningen! Kuligt! :D
kommer med lite bilder från kalle och dagen sen och även dagens bild! ;)7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0