Heeey guys!

Kom till mamma för ett tag sen och solar nu på terassen :) Har precis grillat hamburgare och korv, åt bara en korv och det känns som att jag ska spyyyy av mättnad -.-
Har lite bilder jag kan visa från gårkvällen sen.. Asså vissa betedde sig ju inte normalt ;D Fick typ sammabrott när dom hällde grädde på mig 6 på morgonen! Kändes som att jag skulle börja storgråta haha, fan va trött jag var :')
Nu ska hon steka vidare så vi hörs senare!
BTW, det var 20.000 människor på lilla grönalund igår, så ni kanske fatar varför vi inte orkade vara där..
Däremot tror jag uppträdandet var ganska bra!
igår vi gullmars
hade tråkigt när jag vänade på tunnelbanan igår så jag fotade mina ögon haha xD
En bajenpundare ba oj va blåa ögon när han snackade med oss igår haha han var helt borta asså och hade en bajentattuering på halsen ;D
Jaa, vad ska jag säga. jag är svensk liksom.. blue eyes - swedish style ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0