HEEEEEY! Home in the södertälje again!

Tjabbalabba!
Gud vad trevligt jag och min mamma hade i goa gla-a götebörg!
Det är så roligt, för alla göteborgare tycker väll sthlmare är typ efterblivna! Asså jag och min mamma är väll det då.
Minst 10 ggr plingade cyklar för att vi gock på cykelbanan, och 2 gånger stod vi mitt på rälsen när spårvagnen tuta på oss...! 2 gånger liksom!!! Haha andra gången garva jag nästan ihjäl mig asså ...:P
--
Det roligaste med göteborgska är blattar och A-lagare som snackar det asså.. hahah. Ett fyllo påminde mig så jävla mycket om Hästen från andra avenyn, haha kommer ni ihåg! ;D
Men aa, har väll mycket mer o berätta sen så jag återkommer väll med mer bilder osv, mobilen laddar nur så laddar upp sen.
Här är lite från kamerna iaf :D
jordgubbar och glass (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0