Hade den där "nu dör jag" känslan..

Tjenixen, var nyss ute en kortis och träffade isabelle och jessica, hann även se några killar från nian och gud så stiliga dom var =)
dom berättade typ lite om middagen och jag om frisören haha ;)
När jag gick hem iaf så kom en snubbe som såg fett skum ut bakom mig. sen hörde jag typ "kissss kisss" så jag började gå lite snabbare och gick mitt på gatan och det gjorde han också så jag gick upp på trottoaren - vände mig om och såg att han gjorde det samma han började också gå snabbare. så jag blev fett rädd och gick i snabbaste tempot tills jag tillslut kom fram till min gård och kuta in i porten. Fan det var obehagligt asså.. men är inte lika överdrivet rädd längre som jag var för typ 1 år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0