EN FET JÄVLA BILDBOMB FRÅN MIN GAMLA MOBIL!

VISAR BILDER FRÅN DE GÅNGNA ÅREN :D
Majbrasa hos mamma hah :)
stadsvandring med tjejorna :P
haha jag och bells. wannabeeees ;D
jag och jossans kanin :P
Jag och ellen från fjällen spelar fotboll! Falun cup första året. SKITKUL DÅ!
vi ladda upp inför finalen!! huh huh! (som vi förlorade ... men ändå) ;D
jag och pappa drog till grekland
Ellen ocg Freddie på eskilstuna zoo
moster fyllde 40 (typ exakt 2 år sen..) så vi åkte till Danmark för att fira detta!
Jolina fyllde 13 :)
jag slinga håret för första gången..
Bakade festaste kola-pajen!
Christer var glad (full..?) på kräftskiva!
Jag och Isabelle skulle göra äppelchips... Det gick inte så bra :p
Kalle var CP :D
AIK tog SM-guld tjalalalalala!
Plockade fetaste isatappen som Moa-boa-orm håller här! :)
Jag var typ rödhårig! :D
Jag ritade på lektionerna... :p (men glömde att svenska flaggan korset är gult och inte blått :S)
sötingar :)
nyårsafton!
Jag gillade att färga mitt kära hår!
Christer köpte en bil som han redan hade, bara att den här var från 2010 och den andra 2007 typ...-.-
Jag ioch isabelle provade sängar på MIO
JAg var på AIk matcher! (ful bild!)
Jag blev guldghårig och hade FÖR långt hår -.-
Hade massa bilder på Channing tatum på min mobil ;D
--
Kanske återkommer med mer senare!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha men gud vad roligt!! Mer såna här bilder tycker jag :D

2011-06-24 @ 21:28:02
URL: http://tjejernaiattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0