Det ska bli du och jaag, en vacker daaaaaag!

Med raska steg mot kvällens grillfest 
brunstig som en stor fet häst 
Knackeli knack knack knack på leffes dörr 
här var det livat som aldrig förr

Checka frisyren, tar en bira ur kylen 
med bara tänderna öppnar jag kapsylen 
jag dricker upp och tittar mot poolen 
lättfotade Lisa står och dansar i solen 
fram med smilen jag kör HIP HOP stilen 
Lisa hänger mé hon verkar va på g´

Hej Lisa du é fin ida och gud va du dansar bra. 
Hon sa tack ska du ha, men vet du va du é ful och äcklig 
så du kan dra 
VA!!! 
okej jag ska inte tjata men jag måste fråga e´du flata?

Sommar och sol, vi ahr kort tight kjol oh vil vill ha dig ooh markoolio
http://www.youtube.com/watch?v=2sYQVXisjKo

--
haha nää men jag vill ha en kort jeanskjol det är fett snyggt. Sen ville jag bara säga att den här låten är fettt grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0