Dåligt med bloggning idag!

Förlåt för det men jag har verkligen inte haft tid!
Vaknade upp hos mami imorse så jag åt frukost och packade typ innan jag satte mig på tåget tillbax till pappa.
Efter det jäktade en svettig osminkad paulinamed isabelle till stan för att köpa present till Kalle. det blev en piké hoppas han är nöjd med den =)
Drog sedan hem fixade mig på typ en halvtimma och sen till kalle i farsta för att fira den lilla jäkeln :D v överraskade han eftersom han trodde hans släkt skulle komma eller nått så var det vi ist! haha hoppas han inte blev besviken över det ;)
Tack så jättemycket för att vi fick komma, för mat osv :) <3
Så nu är jag hemma!¨
Kom hem till en obäddad säng så måste fixa med lakan och grejjer plus att jag ska duscha -.-
Men börjar 9 imorrn allafall så det är skönt. Då blir det skansen med skolan, men det är nice! så kan man passa på att sola ;) heeligt! :D
Vi hörs!
pussn<3
haha hur söt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0