dålig uppdatering.se

höhö. nä men detta var min dag:
Började skolan vid 10 och hade skattjakt där alla klasser tävlade mot varandra. Jag och bells bakade kolakakor och bidrog med 40 poäng. Jag rappade även och samlade ihop tofsar (som jag grovt ångrar nu eftersom att jag inte har 1 tofs hemma och det är paniiiik skitjobbigt att gå runt hemma utan tofs). iaf så ägde ju våran klass och vi VANN!!!!
höhö in you're faces!
Eftersom vi vann fick vi iaf gå till nathalies och käka pizza! Trevligt även fast jag dock orkade en fjärdedel utav min pizzza...-.-
Efter det drog jag hem hämtade väskan och gick runt med Isabelle och kollade lite på studenterna i stan, efter det vidare till Odenplan och klippte och slingade mitt hår. Håret känns fräscht nu! Lite torrt efter blekningen men det är inget en hårinpackning inte kan fixa ;) Jag satt iaf där i 2 tim och en halvtimma, men det bästa var hårbottensmassage asså... skoja inte!!!!! shieeeeeet! så jävla skönt, man blir så ledsen när dom slutar liksom hah nooooooooooooo-feeling ;)
ursäkte bilderna men fick inte till np bra ..
--
Before:


After:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0