BRUN?

Nu till sommaren vill ju de flesta iaf tjejer få en härlig solbränd hy. Det vill ju alla fall jag för er som missat detl så här tänkte jag ge lite typ tips till hur jag brukar göra för att få en fin jämn bränna som håller längre.
Förra året gjorde jag ett misstag och körde olja i asiktet en vecka på rhodos.. INte bra!
  • Peela huden med en skrubb varje dag efter sol & bad, tar bort döda hudcelller så det är superbra!
kanske den här härliga med kokos!

  • Använd solkräm med skyddsfaktor tills du fått ganska bra med färg, efter det kan man använda sololja för att schteeeka loss ;D jag är inte så käslig så jag använder spf 6-8
tycker en spray är superbra!
  • Efter duschen smörj in med After Sun!!!! viktigt!
jag gillar niveas :)

  • och tillslut en väldigt bra råd är läppsyl med solskyddsfaktor!! Ska verkligen investera i ett i år för förra året hade jag bränt sönder mina läppar helt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0