back in sharpnäck!

shoo!
kom för typ en timma sen hem hit, efter att ha åkt pendeln från mamma och sen stannat i stán en stund och köpt med mig lite hem :p kände ett shoppingsug som behövdes dämpas :)
Köpte en mascara, 2 bikínitoppar, så nu har jag det iaf!! :D men hittade inte den jag la ut :( men om jag hittar den sen ska jag köpa den, sen får det vara färdigt med bikinisar! ;D
Köpte en bodyscrub från HM också, perfekt efter att man har solat! Och den luktar cocos och lime så det kan inte bli mer min smak!!! :D 30:- också eftersom det är HMs égna märke. Superb!
Får se om jag återkommer mer idag, men ska ut på en promenad senare, jag gjorde ju inte det igår, för det blev AIK ist ;)
pussar & kramár

jättefin modell på! vill ha i fler färger. (båda bikni från lindex, men jag köpte bara toppen på den gröna, så det alltså inte min egna bild :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0