åååh! :') <3

Satte precis in mitt sim-kort i min gamla mobil och kollade på mina gamla sms från Krisitan på den tiden vi messade haha guuuuuuuud vilka minnen, skitkul asså! :) Min sötnöt ;) <3 haha tror nästan han gillade mig mer förut än nu ;D
Ska ladda över mina bilder från den här telefonen till mion data också. Får se m det på nått sätt går att ladda över sparade meddelanden annars får jag skriva av det asså. måste ha :)
--
Tänte bara säga också att jag är hos min mamma nu. Vi skulle typ precis börja grilla och pommes fritesen var inne i ugnen och nästan klara så när vi skulle grilla var typ gasoltuben (eller vafan det heter) tom så mamma fick åka och köpa än nu :P så nu har jag spotify på på den andra datorn. Christer ät nere och bastar med sitt gäng så jag dunkar famous med günter! Så jävla bra. får sånna minnen från kungarna av tylösand. Bara Jolina som vet kanske. Men lyssna:
http://www.youtube.com/watch?v=XCErJJSmFbo
är man fotograf eller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0