23/6-11

OCH om jag inte minns helt fel fyller min moster år idag. Idag eller imorgon är det iaf =)
Grattis Tessan!
-
Idag ska jag väll iaf typ städa mitt rum. Bara jag som tycker det kan vara ganska kul? Hatar typ dammsugning och sånt men att ställa i ordning grejjer eller göra så att det är ordning och reda det är kul.
Ordning måste det vara, annars tycker jag det är obehagligt.
Efter det, vet inte riktigt vilken tid så åker jag till mamma och stannar där fär helgen, sen kommer jag nog tillbax nåra dagar nästa vecka, men det är inte säkert.
Juppjupp, vi hörs väll senare under dagen.
see you later alligator!
En del av min släkt i Danmark för 2 år sen :) som kommer imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0