ZODIAC

Pallar fan inte kolla på dam-finalen i fotboll, så jag ska kolla på den verklighetsbaserade filmen om en seriemördare som kallar sig zodic.
Den verkar fett bra iaf och den är låång så då har jag nått ATT sysselsätta mig med.
Idag har jag inte gjort mycket... Typ åkt från mamma sen kollade jag på gefle - aik med pappa på piloten och käka pizza typ ;D
MEN 3 STARKA POÄNG FRÅN GNAGET!!! :D
Sen hade jag inget att göra så jag gick promenad runt skarpnäck och sköndal och såg lite roliga människor! :P
haha nä men.
Åååh såg att godbiten Jake Gyllenhaal är med i denna film nu! Haha underbart! :D Men bara jag som tycker han är snygg i typ filmer sen när man ser han på bilder ser han liteeee drogad ut xD
jaja nu ska jag inte babbla på utan fortsätta kolla på filmen  såååå
Kärlek från mig, hejhej!
how cute med svenska flaggan på båten =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0