Till fader idag!

Nu håller jag på att packa ihop alla mina saker.. PUuh!
Ska vänta på att mamma kommer hem från stallet, vet inte hur lång tid det kan ta, hon åker med christer också så det blir säkert senare..-.-
aja hoppas dom kommer runt 2 iaf, men har svårt att tänka mig det.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyway! I home now, så jag vill hitta på saker :P
Inte bara sitta hemma och GLO!
På måndag åker jag till Karlskrona (eller kallskriona som man uttalr det där nere i söder) ;D
haha, emn det blir najs att komma ner dit, det är sådan annorlunda luft där ni förstår, vindigt också för det ligger vid havet.
Men vi ses i skarpan nu då? BRA! :D <3
Ciaoo
köar till Lisebööörg!
(det var fett fail, för vi trodde det öppna runt 11 eller nått, men sen när vi skulle in, dom ba:
nää, det är seniordans så vi öppnar 1 idag... -.- haha jaja, mamma och jag drog till avenyn och käkade ceasarsallad på en härlig uteservering och mamma köpte skor och strumpor! ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0