STAN!

Var i stan med pappa idag! (haha i knoow) fast jag mötte bara upp han för att boka en kryssning och mat!
Vi åt tapas på en restaurang som hette barcelona. Det ligger över stadsteatern så pappa sa att han brukar se kändisar när han äter här. Bl.a Ola Rapace ;D
vi boade en kryssning till mariehamn och ska bo på hotell där en natt och typ gå på nått jävla vattenland för pappa vill det, men jag vill inte.. aAH FÅR SE HUR DET BLIR MED DET ..:P
hotellen i Riga var typ uppbokade så det fick bli Åland ist (:
Åker på torsdag morgon kommer hem på fredag kväll.
Ringde mormor idag också, Ska till henne på Onsdag, har liksom inte träffat henne på 2 år eller nått.
--
Gick lite själv sen och fick med mig 1 linne och 1 tröja :) Jag har så jävla tur med priser, säger jag bara... hah shiiit!
Kappahl. Kostade 300 från början. 200 på rean, men hon i kassan hitta ett hål som inte spelade nån roll så jag fick den för 100! :D
Linne Gina Tricot. 100 kr från början. Låg inte bland rea varorna och inga andra likadan linnen hade nån REA-lapp, men jag fick den för 49 iaf. Är nästan helt säker på att den INTE var på rea, men jag venne.. :P
man blir glad iaf när man inte förväntar sig det! :)
Tapas. Mackan till vänster var Skiiitgod! =)

Kommentarer
Postat av: Jeesssica

Har den där vita stickade saken :p

2011-07-18 @ 20:45:09
Postat av: pao

Tänkte köpa den vita, men fanns bara i L som allt annat på rean..-.- :)

2011-07-18 @ 21:27:09
Postat av: Jessica :)

Men den e ju vit? xD

2011-07-19 @ 16:23:42
Postat av: PAO

nej, champagne typ ;)

2011-07-19 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0