Sånt som jag tycker är hysteriskt roligt...

PÅ tuben såg jag sportbladet typ där det stod att teteh (AIKs grymmaste spelare jaooo) kanske är påväg till Schalke 04 i Tyskland.
Jag: NOOOOOOOOOOOOOOO! Dom säljer Teteh!!
(så förklarade jag typ att han är bra spelare i AIk och att han leder skytteligan, (fick förklara vad skytteliga var också-.-) och att han är viktig för GNAGET)
Amanda: vadå kan man sälja spelare?
Jag: Ja, haha. "Nä man ger bort dom bara!"
Amanda: Men asså vadå på blocket eller..?
Jag: HHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH!!!!!!!!!!! Det här måste jag skriva på bloggen..!
xD
Amanda: Martin Mutumba.
Jag: Åååh kan du en spelare i AIK det var impressive! Vet du vad han spelar för position också?
Amanda: *chansar..* Back!
Jag: nää mittfältare typ.
Amanda: Vad heter det andra? ansträng ansrängare eller nått?
Jag: Anfallare...
hahahhaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0