Live and direct from Karlskrona!!

TJA guys!!! :D
Sitter nu på Waynes coffee med en chokladboll och färskpressad apelsinjuice, med havet som utsikt från fönstret... kan det bli bättre just nu..? naah kan inte tänka mig det!
Kom hit i måndags iaf och åt middag hemma his frun vi bor hos (: På kvällen gick pappa och jag på  promenad, och vi passerade en sprotsbar, såg att djurgårn spelade så jag bah, men vi går in och kollar liksom.. pappa ba OK!
Så gick in där tog en cola och såg att dif ledde med 1-0. Efter några minuter gjorde Helsingborg mål så jag utav av ren reaktion skrek ja, för att jag vill att alla matcher ska sluta oavgjort liksom.. förutom dom som AIK spelar då såklart.
då fick jag djurgårdarna bordet bredvis emot...-.-
Den ena  bah; höhöhö, AIK e så jevla deoliga så ni kommer aldrig komma före oss!
Ja bah.. aah whatever liksom..
Så den andra äckliga gubben typ vände sig om och ba: Jevla siolnatattare!
Jävla bonde, håll käften!!!! Blev så jävla arg! han kommer inte ens från stockholm den jävlen. Dra åt helvete!!
--
haha övriga tiden har jag spenaderat åt att gå runt på stan och kollat lite i affärer och gått runt vid hamnen. Aahp det är typ det (:
nytt linne. Från Carlings :)
kommer hem imorrn så vi hörs då! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0