Jobbigt.se!!

När jag åkte till matchen (själv) Kom det in 3 män från typ... afrika. Den ena ba "oooh hej" och sätter sig mitt emot mig. Jag bah åååh nej liskom..
-
Han: Hej.
Jag: aa.. mm hej
*hans kompis säger nått på typ afrikaaaaan*
HAn: Min kompis tycker du ser rädd ut. Är du rädd.
Jag: nej.
*jag tar upp min mobil och messar kristian för att leka upptagen hah ;D*
Han: vem är på telefonen?
Jag: Min kille.
Han: aaah har du pojkvän?
Jag: eehm mm aa.
Han: Vart ska du nånstans?
Jag: På fotbollsmatch
Han: var?
Jag: I solna.
Han: Vilket lag?
Jag: AIK (vi hade pratat engelska så det kändes fett retarded när jag sa aik på liskom svenska..)
Han: Aaah okej ett svenska lag?
Jag: aa. (vafan skulle det annara vara liksom..:S)
Hans kompis (som prata dååålig engelska): Är du i Black  army?
(haha jag blev fett förvånad :D)
Jag: aa! ;D
Hans kompis: aa, så du är typ huligan och slår folk?
Jag: Aa precis!! :D
--
Sen sa dom en massa mer, och aa dom prata väldigt taskigt så jag hade svårt att förstå men det kändes riktigt jobbigt. Typ om ålder och han ville att jag skulle gissa hur gammal han var osv.. ååh herreguu
han såg lite ut sådär men hade grovt överbett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0