Jag är så elak haha...

Jag var i Norra sköndal och stod vid en busshållplats, då ser jag en blond kille i min ålder lite längre bort som ska åka sån här bräda:
Så jag kollade på när han skulle försöka åka, men det gick inte såå jättebra :p haha han kom inte riktigt iväg. Jag började små-le lite och han såg det och man såg att han tyckte det var pinsamt. Så han ställde sig bredvid mig och skulle prova igen haha. så ba ramlar han med ansiktet rätt ner i asfalten och jag började ASGARVA!! Asså hade bells varit med tror jag aldrig jag slutat skratta, stackars killen.. haha men det var så roligt! Hans ansiktsuttryck såg ut som om han skulle börja gråta stackarn haha. så han tog sin bräda i handen och gick till en annan busstation...
hahah jag garvar nu när jag tänker på det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0