i knooooow! My bad...

kass uppdatering..
men jag har haft annat för mig you know.. och ibl känner jag bara vad sjutton ska jag skriva liksom (:
Började dagen med en joggingrunda, efter det gjorde jag mig i ordning snabbt och åkte sedan vidare till farmor och grattade henne på 80-årsdagen, när min farbror skulle åka ( måste bara passa på att säga att jag verkligen gillar min farbror Johan, han är så skön och cool bara´hihi :D ) så åkte jag med han hem och påvägen hem från bilen träffade jag på leander och hanna så jag joinade dom, vi drog till farsta och käka mcflurry typ och sedan hem till skarpan igen.
Kom för ett tag sen iaf och nu har jag ätit en glass till...-.-
Så tårta + glass x2 idag, stackars min känsliga laktosmage säger jag bara, That one is going to be a bitch tomorrow ehy!
Anyway, nu sitter jag och kollar på Disturbia en film som gjorde mig typ kär i Shia laboeuf haha nä men jag gillar den filmen
Kyss och Klem imorgon blir det lång söder ner i landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0