Home från bio och ute!

Höhöh.
Men var på bio, och filmen var bra! Helt OK, ganska så rolig. särskilt när hon sket i handfatet och på gatan hahah xD
sen var jag amanda och bells ute och snacka en stund och så, det var trevligt!
Sen kom 3 killar som gått i vår skola och sparka boll till mig och bells hela tiden så jag beslöt mig för att behålla den! Hahah, aa fick behålla den ett tag iaf. Man fick betala ett pris för att behålla den så...-.-
Haha, men det skulle hälsas till Ben iaf så hejhej Jens, vet att du läser detta nångång kanske gör när du kommer från danmark haha =)
Ciaoooiii!
BTW.:
R.I.P Hasse Rydén ♥ ♥
Orkade inte fota hur jag såg ut idag, men hade en halvupsättning (för som som fattar) och lila och mörkblå ögonskugga (väldigt fin kombination!) shorts och typ långärmad svart finstickad tröja..!
haha aa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0