Home!

Spenderade dagen hos mormor och hennes man i Hässelby. Dom delar även efternamn med denna hetingen:
Jag och mormor var iaf i Vällinby centrum och shoppade lite. Fick med mig 5 tröjor hem (=
Sen åt jag där och så, så det var supertrevligt. Hade inte träffat henne på 3 år, så det var på tiden. Hennes man är då från Tyskland så vi hade en het disskusion om Tysk fotboll som jag hatar  haha ;D
Nu är jag hemma iaf och var nyss  ute på nån timma promenad, skönt som vanligt ;)
Men imorrn ska jag upp vid 6-tiden..-.- höhö
Näe men ser fram som fan mot buffén på båten, det är ju det bästa som finns. 2 ggr får jag äta den också!!! hIhi
synd att jag inte har nån aptit nu på sommmaren -.-
Hörs kanske sen, men här är sakerna jag köpte:
Kofta lindex
Långärmad tröja kappahl
3 toppar från Hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0