Hade en dröm inatt..

och det var fett najs! Skulle gå på hockey, själv tror jag. och det var nån slumpmässig hall. Jag vet inte vart det var, men inte HOVET iaf ;D men det var AIK J18 som spelade.. (??)
Iaf när jag skulle sätta mig, kunde jag inte bestämma mig vart jag skulle sitta, så råkade jag gå förbi samma kille typ 4 ggr när jag skulle bestämma mig, tillslut drog han tag i mig och satte mig bredvid honom
- nu har du gått förbi här 4 ggr, jag fattar ju att du vill ha mig (sa han skämtsamt)
- hahh nääeej, inte riktigt och så skrattade jag.
Det slutade iaf med att vi blev väldigt bra kompisar, Väldigt väldigt bra.. dot dot dot..
Jag vettefan varför men han hette Henrik iaf.. hhahah :D
Men han kysste mig om och om igen även fast jag puttade bort han varje gång ;D
Jag gillade honom fan - han var ju aikare också ;D
Verkliga Henrik - Jag efterlyser dig. Messa mig ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0