Gamla mobilen del 2!

Trevliga kvällar vid brasan hos grannen hos mamma :)
Fick en TV och nya väggar hos mamma ;D
Grekland 2009
vi var på skansen med klassen, och jag gillade denna anka!
Alla i laget satt och fikade, med våra  nya gråa tröjor! :D'
Blev lite småkåt på den här bilen...
Försökte teckan en bergssprängare på väggen ;)
Var på BIO 24/7 och åt popcorn drack cola"
Åkte upp med Katarinahissen
Tog CP bilder på bussen xD
Firade julafton och putaaade med min rumpa..? :S haha ;D
Var i Karlskrona!
Srang runt med mjukisar på stan och pussade på Taylor! ;D
Smygfota killar på falun cup ;)
feta mig...
Fyllde 15 och fick denna fina fana!
Kalle hade fin tröja på sig! :)
färga håreeee
åkte på kräftskiva och killen till vänster är SNYGG!
Amanda var tookig!
old grandma Nader
lärde mig göra fiskbensfläta typ xD
fetaste cidern!
glada tjejor!
spelade en massa matcher i min (SKÌTFULA, asså ta tillbax dom gamla!!!) tröja
Löven blev gula, (kommer ihåg den här bilden för bells och kristian  messa  heeeela tiden och jag ver fett sur för hon var så osocial ;D )
Snön föll, här är jollan och bells ute och härjar ;D
En ponny blev fett sur på mig haha, försökte bita fingrarna av mig den jävlen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0