Fyfan va drygt..

ÄÄh de var en riktigt tråkig match måste jag säga. Elfsborg fick in ett jävla mål efter 4 minuter.. resten va skit. AIK hade bollen till stor del och passa runt vid mittzon. Sen så fort dom ska framåt så blir det frispark till elfsborg.. aa. Domarn var ju åt helvete också herreguud.. jag orkar inte!
Är så trött på alla fittdomare som inte kan döma aah fan..:@
NU är AIK 2 vinster från elfsborg så det suger daaaase!
Aja, tummen upp för Publiksiffran och för min nya tröja! :D
En tröja jag velat haaa jävligt länge. Pallar inte fota. MEn jag lär använda den till hockeymatcherna i höst så den kommer så småning om på bild. Kanske kan kolla om jag hittar nån på nätet..
aa så där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0