Fakta om Paulina Susanne Björnbom

  • framtida Paulina Sanne björnbom Ander (har tänkt på det här med namnbyte... Mitt förnamn, det är som det är . Känns som ingen idé att byte eftersom det är mitt namn nu liksom. Däremot vill jag inte ha mitt efternamn som efternamn utan ett mellannamn ist och ta min mammas efternamn men förkortat. Andersson till Ander eller Anders.
  • Jag bor på 2 ställen. Lägenhet i skarpnäck med pappa och Hus i Nykvarn med mamma och hennes sambo.
  • jag föddes i Januari 1996 alltså 15 år gammal och är vattuman och enligt det kinesiska horoskopet gris...
  • jag har gått på Handboll, fotboll, innebandy och bild & form (;D) Innebandy är det jag utövar just nu! Men fotboll är nog ändå min favoritsprt att spela. Hockey är bäst att titta på =)
  • Min kille är den finaste! Kristian babe 
  • Jag har mina bästa tjejkompisar, vi är ett helt jävla gäng som håller ihop, och jag älskar varenda en! :)
  • Jag älskar mest mitt Fina lag AIK! FOREVER AND EVER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0