Drog ut

och träffade bells ett tag. Känns som man alltid har så mycket att prata om när man inte träffas på typ 3 dagar liksom, finna så mycket att berätta. T.ex vem hon kanske träffat eller om den söta killen jag såg som sommarjobbade på ett glasställe.. *hihhi*  Han hade gyllenbrun hud typ ljusbruna ögon och typ kort kort hår.   haha, inte för att man alls blir intresserad på nått sätt. Har ju min nummer 1!! som jag kommer sakna (redan saknar) väldigt mycket :( Men man träffas väll sen liksom hoppas jag. Du får inte hooka upp med nån random tjej på nåttarö nu! haha ;D skoja


Men det var trevligt att träffa Bells iaf för nu träffar jag inte henne på minst 2 veckor igen iaf...-.-
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0