Day three: eight ways to win your heart

  1. "Råka" rör mig lite. Bara sådär ibland ;)
  2. Utstråla smarthet
  3. VAR EJ KAXIG, SOM OM DU VORE SMARTAST OCH SNYGGAST I VÄRLDEN. Sååå avtändande..
  4. Skicka ett random sms och säg att nått snällt. Typ du är väldigt vacker. eller jag älskar dig.
  5. Visa att jag är viktigare än andra skitsaker. Typ nån film som ska börja liksom..
  6. LJUG INTE!!! Säg inte att jag är smal om jag inte är det. Säg att du tycker megan fox är snygg om du tycker det. Säg inte att du slutat kolla på porr för mig om du inte har det. Jag blir inte ledsen. Säg istället.; Kolla på den här porrfilmen med mig..? Typ haha. (däremot, våga inte säga högt till mig att min kompis typ är snygg, det är brist på respekt!)
  7. Var snäll mot mig. Enkelt.
  8. Ta hand om mig. Typ rör mitt hår. Se till så att jag har det skönt. Visa för folk att jag är DIN och ingen annans.
Gör du allt detta för mig så får du så mycket tillbaka också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0