Bästa dagen med min babe :) ♥

Det var mysigt mad han idag =)
Nu åker han till Köbenhavn, men det är bara i 3 dar så det ska vara lugnt! =)
Jag käkade hos han också, kött och ris, den var gott! ;D Så kollade jag på nån fängelsefilm, kommer inte ihåg vad den hette men den var ganska bra faktiskt!
Åååh bara typ 1 vecka och 1 dag kvar till Malta!! Chihooo!!! :D :D
Nu ska jag fortsätta kolla på SCRUBS, så kanske jag återkommer...
Imorrn, åker jag in till valla och kollar på Fallet ( quite a fall) som ska gå kval och sen tror jag paypay (mitt smeknamn för payola som inte riktigt slagit igenom..-.-) starta. Får se hur sent det blir, kanske slaggar hos mamma.
det värsta som finns är när kommentatorn uttalar paj-ola!! Det uttalas pay (som betala) och sen åla! Punkt!
Byebye <3 <3
BTW:
Krisitan sluta ta på mitt fläsk!!!!!!!! :D
va tycker ni om min nypimpade mobil! :D

Kommentarer
Postat av: amanda

FETT SNYGGT DET BLEV JJAAAOOO =D <3

2011-07-27 @ 13:35:17
URL: http://wahlstrom.devote.se
Postat av: Jolina

Jag visste inte att du ska till Malta, vad kul! Hur länge? =O =D

2011-07-29 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0