26/7-11

nu har det gått en vecka sedan jag fått mitt barnbidrag och om en vecka och 2 dar åker jag bort 1 vecka, efter det är det bara typ 1 vecka och 2 dar till tills jag får pengar igen, ås jag behöver bara stå ut i 2 och en halv vecka typ..
OMG jag tror jag blivit pengagalen.. :S
Vad händer idag då?
NADA planer!
MEn vi får se, händer alltid nånting! Tror snart jag ska hoppa hopprep, om jag hittar det i mitt stökiga rum-.-
Tror jag ska rensa kläder snart igen och bara för en gång skull slänga sånt jag inte använder, men jag tycker det är så svårt att slänga kläder. När jag ser nått gammalt plagg tänker jag "aah men nångång kommer den ju passa med de här jeansen typ"... men sen händer det aldrig...-.-
Haha aja, vi hörs väll snart igen om hur dagen artar sig!
Bye bye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0