22/7-11

Meen hej på er!! Har ni saknat mig 2 dagar utan uppdateringar på paolinas blogg är 2 jobbiga dagar ;D
Haha skämt o sido. Är hemm från Åland nu iaf, och hade det trevligt. Spelade en massa på sånna där automater. Handlade en WESC tröja och en parfym jag velat ha på taxfreen så det var najs! :D
Var på typ Mariebad också, så träningen där nere blev 45 minuters simning, men det var fett draget att simma själv utan Isabelle -.- Saknar henne fett!
Men själva Åland är ju bara skit egentligen. Åk inte dit för att "se" åland liksom... för det finns inget att se!
Men vi käka där nere och så det var mysigt.
Buffén på båten var ju helt okej schysst, men jag orkade ingen efterrätt på hemvägen, gick. inte. ner. helt. enkelt!
Pappa köpte en bacardi breezer till mig också, men det fick jag inte säga till mamma ;)
Unisex, vilket gör att jag älskar den! Gillar när det blir lite drag av herrlukt också! :)
i min WESC =)
på hotellet ;)
DET VAR DÅLIGT VÄDER PÅVÄGEN DIT!
Drack maaaaaaassa cola!
LIME! :D mee love!
--
Och BTW, idag har jag och Kristian stått ut med varandra i 5 mån! :P

Kommentarer
Postat av: Amanda!

Fan va söt bild! kärlek till er asso!!

2011-07-22 @ 22:11:13
URL: http://wahlstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0