18/7-11

Morning!
Idag regnar det ute va..? Tyckte jag hörde det men orkar inte kolla ut genom fönstret..xD
Imorgon får jag PENGAR hihihih *happy* har inga direkta planer på att köpa nått speciellt så jag ska försöka spara lite, så man har mer penagr när man får nästa barnbidrag.. Måste ju köpa en jacka i vinter, för just nu har jag bara min skinjacka och typ3 jeansjackor som jag INTE använder.. Men en vinterjacka kostar ju MINST över 1000-lappen så det är bara att börja spara redan nu ;)
Idag åker jag nog in till stan med pappa, så kanske vi bokar nån båtresa till Riga för typ 2 dagar eller nått haha, jag vet inte varför men pappa vill det så.. whatever.. har inget direkt bättre för mig!
Den här veckan ska jag verkligen FÖRSÖKA träna när jag har så mycket fritid. Styrka ska jag köra på!!
back in the days when i was a darkhead ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0