1/7-11!

Första Juli idag då guys! :D
Början på en månad, med tydlgien dåligt väder... Ajaj, Höhö, det spelar inte så stor roll, kanske man ska passa på att plugga lite inför 9an den här  månaden då..:P Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken (:
Vaknade iaf vid 10 idag, eller vaknade vid 4 och var vaken ett tag för att det var så fucking jävla varmt, fick typ värmeslag, jag skoja inte.. Ändå hade jag min fläkt på och allt..-.-
Vet NT hur dagen kommer se ut, men förmodligen åker jag till pappa lite senare, Imorgon kommer vi få typ MASSOR med gäster, bl.a Nebojsa Novakovic (assisternade tränare AIK fotboll). Men jag tror jag åker till pappa ändå. För på söndag måste jag va hos pappa tidigt och vet inte om mamma vill upp jättetidigt för att skjutsa mig till pendeln dan efter fylla liksom.. (:P)
haha, nä men vet inget direkt än!" Vi hörs senare! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0