15/7-11

Halva sommarlovet typ guys!!! AAAAAAAH! hahah men vi hissar för att det är 4 dagar kvar till brnbidrag!!! :D :D
höhö ;D
Nu är klockan snart halv 12 och vid 12-tiden åker jag med morbror hem så släpper han av mig nån stans på vägen, så tar jag  mig hem sista biten själv (:
Sitter just nu på min säng iaf, med fläkten som blåser mig rakt i ansiktet!! Så skööönt :D hihi
Men sen när jag kommer hem ska jag nog ut o springa (i think...) sen typ duscha och kanske in till stan om jag orkar!
Ha jag en hundring att spendera, måste jag spendera den helt enkelt ;D
Jaaa, sen hem igen kanske river bort min bård!  enare eller på kvällen sen går jag UT, även om det är med nån eller om jag blir själv! :)
Ciaoo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0