11 timmar senare...

Är hos papppa, fick skjuts till gullmars sen åkte jag därifrån. Skulle ut och springa och jag sprang en bit, men fick så jääävla ont i magen och mådde illa så det var OMÖJLIGT!
Blev så jävla förbannad över det att jag dödade en snigel.. Men aa, det gick över sen..
Duschade och drog till stan. själv. Men det var chill. Köpte en smoooothie från squeezed up (eller vart,d det heter, stavas ;D ). Den hette barbados och det var typ passionsfrukt, hallon, banan och nå mer. rekommenderar den för dom jag druckit där förut har inte varit så jättegoda. Typ haiti och den var grön...:S
När jag kom hem stressade jag iväg och mötte Kristian och hans brorsa... Men det var roligt att träffa han för det var ju typ 100 år sen..-.-
Jag sa att han inte skulle läsa min blogg och han sa att han inte skulle göra det. Men du läser det här nu eller hur? :D
daaaah ;D (messa mig imorrn/idag om du kan slita dig från cod nån timma knäppis :D<3)
Japp så kom hem därifrån nu efter att han  **********************
See ya guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0